BUSINESS AKADEMIET
Hello, stabil kundetilgang i biksen!
Det ultimative forløb til dig, der vil skabe en etisk virksomhed, der tjener penge døgnet rundt
Uanset om du vil starte din første virksomhed eller ønsker at løfte din eksisterende til nye højder, får du med vores trin-for-trin træning alt det, du har brug for, til at sætte fut under din vækst.
Gennem 8 måneders live undervisning, får du skabt og optimeret de 8 afgørende komponenter, der tilsammen skaber en langtidsholdbar online vidensforretning.
… til en pris, der med garanti får dig til at tænke, at vi har glemt et nul eller to.
Tilmeldingen er lukket
Men du kan skrive dig op på ventelisten til næste omgang lige her
Når du tilmelder dig her, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev. I nyhedsbrevet får du undervisning i at skabe og sælge onlinekurser, invitationer til eksklusive events og informationer om nye produkter. Du kan afmelde dig nyhedsbrevet med et enkelt klik. Læs vores privatlivspolitik på linket i bunden af denne side.
Forløbet, der sikrer, at du arbejder på din forretning, og ikke kun i din forretning.
Du skal også være her om 1 år. Og 3 år. Og 10 år.
Få én gang for alle, knækket koden til alt det, der skal optimeres månedligt hvis du er erfaren, og gøres rigtigt fra start, hvis du er ny.
DIN EKSPERT-PROFIL:
Skab eller forfin det knivskarpe personlige brand, som dine kunder forelsker sig i, stoler på og handler med
Kan du forklare mennesker, du aldrig har mødt før, præcis hvad du laver og sælger?
Er det klokkeklart for nye følgere, der lander på din profil, hvad du kan hjælpe dem med?
Er du sådan en, de ringer til fra morgen-tv eller magasiner, for at høre din mening når der bliver talt om dit emne?
Hvis svaret er et rungende “mjaehnøøøhikkerigtigt”, så er januar officielt måneden, hvor dit personlige brand bliver født.
Gennem januar vil du lære:
✅ At snedkerere din knivskarpe XYZning (som er sætningen, der på 2 linjer indkapsler din faglighed, så andre forstår hvad du laver)
✅ At vælge dine kampe på forhånd, så mavesure kommentarer fra kritikere og konkurrenter ikke gør ondt på dig mere.
✅ Hvor dine blinde vinkler i virkeligheden er, så du ikke kaster penge efter dyre konsulenter, der ikke ændrer en skid ved bundlinjen, fordi du kunne gøre det bedre selv. (Og den smertelige sandhed om hvad du reelt kan og hvad du ikke kan hyre folk til, hvis du gerne vil leve af din viden)
✅ Hvordan du kender – og sætter – spillereglerne for at være en offentlig person i din branche. Ikke fordi du skal være en kendis eller med i Paradise Hotel, men fordi der bliver talt om dygtige erhvervsdrivende som dig, og du skal lære hvordan du surfer på bølgerne i stedet for at drukne i dem.
✅ Hvordan du gør dit personlige brand klar til turbovækst, så du ikke står med morgenhår og krøllet skjorte når det hele tager fart.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
15. januar
Spørgetimer:
22. januar & 29. januar
klokken 10:00
Kan du ikke kigge med live, så tør øjnene og tilmeld dig alligevel.
Du får alle optagelser tilsendt bagefter.
De 3 færdigheder, der gør dig i stand til at sælge sand i Sahara: Copywriting, mindset og formidling
Den absolut vigtigste årsag til, at du kommer til at lykkes med din forretning, er selvfølgelig at du er dygtig til dit arbejde.
Men de næstvigtigste årsager til din succes, er din evne til at beskrive hvad du gør, så folk får lyst til at købe det. Og dit mod til at trykke ‘udgiv’ på det, du skriver.
Trust me: Du vil ikke være den bedst bevarede hemmelighed i din branche, imens mindre kompetente konkurrenter æder din omsætning.
Du skal lære at skrive så like’sne flyver om ørerne på dig, og så selv dine kedeligste tekster dufter af nybagte cookies.
Gennem februar vil du lære:
✅ De musthave tekstforfatter-skrivemodeller, der kan løsne op for selv den strammeste skriveblokering, og sætte fut under de tekster, der ligger i bunden af din to-do liste i ugevis før du får taget dig sammen til “bare at skrive etellerandet”.
✅ Hvad anatomien bag en stjernegod salgs-mail er, så du forstår præcis hvad der virker, hvorfor det virker, og hvordan du kan løbe med teknikken.
✅ Hvordan du får lukket munden på fire mindset-monstre der spænder ben for dig, når du udmærket godt ved hvad du skal gøre, men alligevel ikke får det gjort.
✅ Mine behind-the-scenes hemmeligheder bag gode webinarer, lives og interviews. Jeg åbner motorhjelmen, og viser dig præcis hvordan jeg forbereder mig, hvordan jeg sætter grænser og hvordan jeg forstørrer mine styrker (og minimerer spotlightet på mine svagheder), så jeg er stolt af de færdige resultater.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
5. februar
Spørgetimer
12. februar & 26. februar
klokken 10:00
Hjemmesiden, der er skræddersyet til at besvare dine kunders brændende spørgsmål og hive kroner i kassen (også når du sover)
Fylder spørgsmålet “må jeg lige se din hjemmeside?” dig også med skræk og rædsel?
Har du lyst til at lægge en tre siders lang disclaimer på forsiden af din hjemmeside med bortforklaringer om, at den altså lige “er ved at blive opdateret” eller “work in progress”?
Jeg forstår.
Der findes ikke færdige hjemmesider. Der findes kun udgivne hjemmesider.
Slip tanken om at have den perfekte hjemmeside, der aldrig skal opdateres. Men grib til gengæld knusende hårdt fat i tanken om at skabe en hjemmeside, der bliver en kundemagnet. En hjemmeside, der er designet til at sælge viden.
Ikke hårlak eller flotte kjoler.
Viden.
Det er en helt særlig disciplin at sælge viden, som også kræver en helt særlig opbygning på hjemmesiden.
Uanset om du skal bygge din første hjemmeside eller om din nuværende trænger til et gevaldigt løft, så lærer du her hvad den skal indeholde og hvor dine besøgende skal ende, for at få lyst til at købe din viden.
Gennem marts vil du lære:
✅ Hvilke undersider der er uundværlige for en videns-forretning, og hvad du skal skrive på dem.
✅ Hvordan du laver en forside, der sælger dine varer. I stedet for bare at indeholde et pænt portrætfoto af dig og en generisk tekst, der både er lang og kedelig.
✅ Hvilke 18 sætninger du skal undgå at skrive på din hjemmeside, med mindre du har det bedst med at kede dine kunder halvt ihjel.
✅ Hvilke regler din hjemmeside skal overholde, hvis du har noget til salg. Du får også et ‘tæt-på-skabelon’-katalog over de kedelige (men bydende nødvendige) tekster, du skal inkludere på din hjemmeside.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
5. marts
Spørgetimer:
12. marts & 26. marts
klokken 10:00
En social media strategi, der giver dig en stærk stemme i støjen (og som du stadig kan trække vejret i)
Vil du være den, som de store kanoner ringer til, når de gerne vil hyre den bedste?
Så skal du være til at finde på de sociale medier.
Men ikke (nødvendigvis) som du tror. Du behøver ikke have mobilen konstant på selfie-mode eller lave opslag hver eneste dag.
Der er mange veje i mål.
Find det lækre overlap mellem alle de kloge teknikker til at forføre algoritmen, og et arbejdsliv du trives i. Det eksisterer, trust me, du skal bare finde det.
Gennem april vil du lære:
✅ Hvordan du vælger de helt rigtige social media platforme for dig.
✅ Hvordan du skaber en indholdsplan du rent faktisk kan – og glædes ved at – holde (i stedet for at krydse fingre og håbe at “denne her gang bliver anderledes, for nu tager jeg mig sammen”. Det handler ikke om at tage sig sammen. Det handler om at finde et system der virker for dig – ikke kun for Dubai-boende-Lamborghini-hungrende konfirmander, der har det fint med 18-timers skærmtid om dagen)
✅ Hvad du skal poste om – og hvorfor. Jeg guider dig gennem en skudsikker “skriv det her”-plan, som får din faglighed til at stråle, og din personlighed til at skinne igennem. No more “føle sig frem”, min ven. Det er noget rod.
✅ Hvad du må dele gratis, og hvad du skal bevare i dine betalte produkter
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
2. april
Spørgetimer
9. april & 23. april
klokken 10:00
“Nye kunder hver dag”-systemet: salgstragten, der sikrer stabilt tilgang af nye leads og kunder
Du skal have gang i din e-mailliste, min ven.
Uanset hvor godt det kører for dig på dine sociale medier, er der én ekstra ting, der kan hæve dit salg. E-mails.
Hvis du gerne vil have en stabil tilgang af nye kunder, så skal du gøre noget for at finde dem hver måned. Det behøver ikke være bøvlet. Det kan endda så-godt-som-automatiseres.
Lær hvordan du bruger dit nyhedsbrev til at skabe et stabilt salg i forretningen hver dag.
Det her modul alene er hele investeringen værd.
Gennem maj vil du lære:
✅ At bygge en e-mailliste. Hvis du ikke har en, så lærer du hvordan du laver en. Hvis du har en, som ikke har hørt fra dig lææææænge, så lærer du hvordan du genopliver den.
✅ Hvordan du laver “trip-trap-træsko”-teknkken, der varmer helt nye læsere op og giver dem appetit på at købe dit produkt.
✅ Hvordan du annoncerer på Facebook og Instagram
✅ Hvordan du bruger en pdf, en lydfil eller en kort video til at få rekordlave annoncepriser.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
7. maj
Spørgetimer:
14. maj & 28. maj
klokken 10:00
Marketing-strategien, dine idoler selv bruger: Sådan skaber du fængslende indhold, der tiltrækker din målgruppe.
Hvis du nogle gange føler, at det er kun din mor og dine to bedste stamkunder der ser dit indhold, så er dette tema din redningskrans.
Selvom der har været mange påstande om, at du sagtens kan bygge en forretning uden at være en aktiv indholdsskaber, så tillad mig lige at komme med den upopulære nyhed:
Hvis du vil være #1 i din branche, så skal du være kendt for noget.
Ikke nødvendigvis af mange. Men af de helt rigtige.
Og det betyder, at du skal skabe indhold, din målgruppe har lyst til at læse.
Lær indholdsstrategien, dine idoler selv bruger. Uanset om de sælger foredrag, onlinekurser, forløb, uddannelser eller bøger.
Gennem juni vil du lære:
✅ Hvordan du skaber fagligt indhold, som din målgruppe har lyst til at læse, og finder længe inden dine konkurrenter kommer i nærheden af dem.
✅ Hvordan du skaber en podcast, et community eller et talkshow som bliver hjønestenen i din marketingstrategi (og hvordan du bruger det til at lave indhold på kortere tid, end hvis du ikke havde det)
✅ Hvordan du får spalteplads i de magasiner, aviser, podcasts og udgivelser du altid har drømt om ville ringe til dig.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
5. juni
Spørgetimer:
11. juni & 25. juni
klokken 10:00
FERIE
🏖️🏝️🍹🌞
Produkt-mixet, der giver dine kunder lyst til at købe én af hver
Du kan øge dit salg ved at have flere forskellige produkter på hylden.
Produkterne skal passe sammen og spille sammen, så dine kunder får lyst til at købe én af hver.
Der er 3 produkter, alle videns-iværksættere med fordel kan have på hylden:
Forløb, onlinekurser og foredrag/workshops.
Hvert produkttype skal have sin egen lille hylde i din digitale forretning, og selvfølgelig markedsføres på hver sin måde.
Når du har et produktmix der spiller, vil både dine kunder og din bundlinje takke dig for det.
Gennem august vil du lære:
✅ Mine insidertricks til at vurdere præcis hvilke produkter der mangler i din forretning, og hvor det økonomiske potentiale gemmer sig.
✅ Hvordan du jonglerer produkter i flere forskellige prisklasser, og måske endda forskellige målgrupper, så du får et flot salg uden at forvirre dine kunder.
✅ Hvad du skal gøre i stedet for at holde afklaringssamtaler. Som selvfølgelig sælger mindst lige så godt. Død over afklaringssamtaler! Gør noget andet. Jeg viser dig hvad.
✅ Hvordan du kommer ud af det trættende ‘sælger-timer-for-penge’-hustle, og træder ind i en ny era hvor du bliver betalt for din viden, ikke dine timer.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
6. august
Spørgetimer
13. august & 27. august
klokken 10:00
Sådan automatiserer og skalerer du (dele af) dit salg, så du altid har tid til at være nærværende de steder, der giver dig energi
Der findes ikke passiv indkomst som vidensforretning.
Sorry, jeg ved godt, at mange påstår det findes. Men efter at have arbejdet med over 4.000 virksomheder, kan jeg fortælle, at det ikke findes.
Heller ikke hos dem, der siger, at det gør.
Og hvis du bliver ved med at jagte det, sker der kun én ting:
Du mister din mojo, fordi du tror det er dig, den er gal med.
Der er til gengæld dele af dit salg, der kan ‘så-godt-som’-automatiseres.
Dele der hiver kroner i kassen med minimum vedligehold hver uge.
Ved at fjerne de manuelle opgaver fra dit skrivebord, får du tid til at være nærværende alle de andre steder hvor din forretning (eller familie!) har brug for dig.
Gennem september vil du lære:
✅ Hvordan du sætter dit salg på ‘så-godt-som’-autopilot.
✅ Hvilke to gear din forretning skal have, og hvordan du ved hvilket gear du skal være i hvornår.
✅ Hvordan du laver en 12-måneders kampagneplan så du aldrig er i tvivl om hvad der skal sælges, hvornår det skal sælges, og hvornår du kan trække stikket med god samvittighed.
✅ Hvordan du monitorerer dine resultater så du aldrig bliver overrasket af en dårlig måned igen.
Sæt kryds i kalenderen her:
Undervisning frigives:
3. september
Spørgetimer:
10. september & 24. september,
klokken 10:00
Din investering i 8 måneders toptunet optimering af alt det, der skaber en langtidsholdbar vidensforretning er kun
3.999,-
+ moms
Eller 3 afdrag a’ 1.433 + moms, med 30 dage mellem hver
Tilmeldingen er lukket
Men du kan skrive dig op på ventelisten til næste omgang lige her
Når du tilmelder dig her, tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev. I nyhedsbrevet får du undervisning i at skabe og sælge onlinekurser, invitationer til eksklusive events og informationer om nye produkter. Du kan afmelde dig nyhedsbrevet med et enkelt klik. Læs vores privatlivspolitik på linket i bunden af denne side.
Nej, der mangler ikke et nul.
Og nej, vi hader ikke at tjene penge.
Første udgave af det her hold nogensinde skal være den vildeste YES-energi.
Den energi får vi af to ting:
1) At der er mange der kan være med, i en tid, hvor priserne ellers stiger og stiger.
2) At både du og jeg er klar over, at det her er en komplet no-brainer.
Har du spørgsmål?
Så har vi et svar!
Trine, jeg har et eller flere af dine andre produkter. Er der så et overlap af undervisningen?
Dette kursus er spritnyt, og har aldrig været udgivet før. Enkelte øvelser har jeg brugt i mine andre kurser (fordi de er pissegode) men langt størstedelen af forløbet har jeg aldrig undervist i uden for mine sparringsforløb før.
Kan jeg betale i rater?
Ja, det kan du sagtens!
Jeg vil gerne holde ferie i løbet af de 8 måneder – er det et problem?
Ferie er da aldrig et problem, fjolle. Du får samtlige spørgetimer og undervisning optaget og tilsendt, så nyd din ferie med god samvittighed.
Jeg har ikke fået CVR-nummer og startet min virksomhed endnu – er forløbet så noget for mig?
Ja! Det her forløb guider dig gennem alle de ting, du gerne vil have gjort rigtigt fra start. Eller optimeret som etableret.
Jeg har en veletableret virksomhed, er forløbet så noget for mig?
Ja! De 8 komponenter du arbejder på gennem forløbet skal du optimere hvert eneste år. Minimum. Med mindre du altså har en perfekt hjemmeside, nok fans og flere kunder end du kan nå at hjælpe. Så køb bare et kvartals medlemskab af dit lokale erhvervsnetværk i stedet.
Jeg har 1000 ting på min to-do liste vedr. min virksomhed – bliver jeg ikke bare mere stresset af at deltage i et forløb?
Du er ikke stresset fordi du deltager i et forløb. Du er stresset fordi du slukker ildebrande og overlever uge-for-uge, og overskrider dine egne grænser for hvad der er godt for din knold. Pas på dit mentale helbred. Hvis det her forløb kan hjælpe dig med at få sat system på nogle ting der rasler rundt i den dårlige samvittighed til dagligt, så skal du med. Hvis det stresser dig, så skal du ikke med.
Jeg er forhindret i at deltage i liveundervisningen – kan jeg se det senere?
Ja, du får alle live-sessioner tilsendt som optagelser.
Jeg har en hjemmeside – betyder det så meget hvordan den ser ud/hvad den indeholder?
Ja. Du behøver ikke have samme maskineri som Bilka og Magasin, men du skal være nem at handle med.
Jeg sælger behandlinger og 1:1 sessioner - kræver det noget andet at sælge min viden?
Absolut. Dine kunder har svært ved at forestille sig udbyttet af det, du kan. Det er et håndværk at lære dem det. Et håndværk du lærer hos mig.
Hvad kan jeg spørge om i live-undervisningen?
Alting. Der er 2 månedlige spørgetimer hvor du kan spørge om alt.
Får jeg personlig feedback på mit arbejde?
Er forløbet relevant for mig der sælger fysiske produkter?
Kun hvis du gerne vil supplere med workshops, foredrag, onlinekurser eller rådgivning.
Jeg ønsker ikke at evt. kunder og konkurrenter kan se at jeg deltager i dette forløb. Kan jeg alligevel deltage?
Ja, alle live-sessioner foregår på en platform hvor du kan vælge at deltage som anonym eller under et andet navn. Flere af vores deltagere har store forretninger med mange konkurrenter, og deltager under dæknavn. Det føles sådan lidt James Bond agtigt, så vi elsker det.
Har du flere spørgsmål er du altid velkommen til at tage fat i os i chatten nederst til højre!