fbpx

Glædelig jul! … ekalender-måned! 

Ku’ du tænke dig at lave en faglig julekalender – som du rent faktisk kan tage (gode) penge for? 

Fantastisk! 

Så skal du nemlig i gang nu. 

Og jeg har opskriften med til dig. 

Faglige julekalendre kan være den direkte årsag til: 

👉🏻 Flere læsere på dit nyhedsbrev

👉🏻 Flere følgere på dine sociale medier

👉🏻 Kroner i kassen med det samme

👉🏻 At du kommer flyvende fra start med din første freebie (eller måske endda dit første betalte produkt)

👉🏻 Et markant højere januar- og decembersalg 

En julekalender er altså (næsten) bedre end rosiner i gløgg, nougat i marcipanbrød og æbleskiver til aftensmad. 

Men (jule)træerne vokser, som du ved, ikke ind i himlen. 

Skal du kunne mærke din julekalender på bundlinjen, skal du have totalt styr på de her tre ting: 

#1: Markedsføringen ​Du har kun 10-14 dage til at markedsføre din julekalender, så det gælder om, at bruge din tid rigtigt.

#2: Indholdet ​Uanset om du laver 24 små kalenderlåger eller 4 store adventspakker, er der nogle regler dit indhold skal overholde. Ellers mister du både dine medlemmers opmærksomhed og købsvillighed. ​

#3: Rækkefølgen ​Du gider ikke gå død i din kalender på dag 7, vel? Med den rigtige rækkefølge kommer du ikke til at bruge december på andet end at høste likes på dine opslag.

Se min julekalender-opskrift lige her >> 

Det koster ikke noget. 

Ho-ho-hold da op, hvor nemt. 

// Trine Ravnkilde 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *